¿When did courses end?
1 response
2 views
Additional information
Because they told me at the end of may but im looking at the questions and it says april 15
Begoña B. asked during the live chat Your Exchange Live Chat : International Services and academic matters at IÉSEG to IESEG International
Category: General
Date asked: Monday, November 28, 2022
Last reviewed: Monday, November 28, 2022
Virginie L.
For undergraduate students taking the semester 6 courses, extensive courses will end on April 15 but we will offer intensive courses until May 5 (with possible final exams for the last intensive on May 10)
Monday, November 28, 2022
This discussion is closed, so no new comments can be added.
Did you find this discussion helpful?
Related discussions
Je suis Yuting Yen, j’ai demandé une question par rapport le parcours de GE, mais sans avoir la réponse (je ne vois plusJe m’intéresse au programme de grande école et le parcours suivant (peut-être au domaine du marketing ou tHello, pour le Msc fashion management : pour le stage somme nous accompagner pour le trouvé a l'étranger ? (ex Asie)Your experience at IESEG2/ Ask here your questions about "Arrival, Orientation, Dates"Ask here your questions about "Arrival, Orientation, Dates"Ask here your questions about "Courses"2/ Ask here your questions about "COURSES"Ask here your questions about "Miscellaneous"Learning Agreement RequestAsk here your questions about "Visas"Est-ce qu’il y a la possibilité de faire un master en alternance ?Si oui, quel serait le rythme d’alternance chez vous?